Friday, December 10, 2010

GREAT!!!

Assalamualaikum sume,












Hola-hola...!apa khabar sume..aku hrp korg sume sehat2 hndaknye ye...


10/12/2010 jd dtik brsjarah utk aku n kwn2 sperjuangan aku.result exam ktorang kluar arini.


semalam sehari sntuk jntung aku brdebar-debar..takut kot nk dpt result utk 1st sem ni..


n well...we hve done a very great job..congrates aku ucpkan utk sume kwn2 esp. Ainaa Dayana 


ngn Azrien Amirah


korg,kte da usaha sebaek n shabes mngkin n ni adlh hasilnye..so,kte kene bersyukur la..study 


ari2 pn men2 kan.


haaa...pdan muke kte brtige  spadan la dgn result yg kte dpt 2 ye...hehe..


kpd kwn2 yg brjaya ngn cmerlang stinggi-tinggi TAHNIAH aku ucpkan n kpd yg kurg brjaya,ni 


bukan titik pnamat prjuangan kte sume..kte msih ade mase utk truskan prjuangan kte...jgn cpat 


mngalah n brputus asa...inilah yg dnamakan wrna wrni khidupan...


BERJUANGLAH HINGGA TITISAN DARAH YANG TERAKHIR!




~big hug fr cute tddy bear~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...