Wednesday, December 1, 2010

Kapal terbang

Assalamualaikum sume,














Ishhh...gtalnye..suke ati je ko nk gigit aku kan...siap ko aku penyek2 smpi nafs ko yg trakhir...gramnye aku...ubt nyamuk da abes,so mlm ni trpakselah aku berperang ngn mreka2 ni....aku x suke nk spray gune ridsect or whateva sbb busuk..euwww....


Yummy...dinner td mkn ikan bakar ngn air asm...sdapnye..tetbe rse lapar lak..hahaha..


eh,org blik haji x trun kt senai ke mak?
knape..igt langit kt ats ni laluan nk g senai je ke..
abs kpl trbang yg lalu 2 nk g mne..
changi...
changi??cm prnh dgr..kt slangor ek..


Abs aku kne sndir ngn mak bpk aku...blajar tnggi2 changi xtau kt mne...hahaha
da 2 kt vietnam ek...
hahahaha..kne gelak lg..


laaa....abs kt mne??


rupenye dkat s'pore...ptut la aku rse cm prnh dgr changi 2 d sebut2...hehehe..
truk btol la...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...