Monday, November 15, 2010

Epik Kayangan Bingkisan Memori Bersama MISA...



Ass. semua,

Wah,title cm gmpak je kan..haa...ari ni(14/11) aku ade dinner ngn sume coursemate aku..
So,nilah masenye utk mreka2(kwn2 aku) nk mlaram abs-absan.Mcm2 fesyen n gye ade.Aku xla mcm dorg sbb aku ni x reti nk mlaram.Aku pki cm besa je gye aku stiap ari g klas..hehehe..X sngke gak ngn pnampilan dorg ni..Anyway,agk grand n gmpak gak la dinner ni..aku sgt xcited tok brdinner sbbnye dpt mkn spuas ati..Kt cni aku nk share ngn korg bbrape kpng gmbr kami sume..jgn jelez tau...=)



background yg x bpe nk cantek..=p

invitation n menu card~



antara rkn2 seperjuangan aku~



antara mereka2 yg bijak melaram~


victorian ballroom~


anggun lagi bergaya~



class rep kami bersama pu3 nya~


Ahaa..ni je gmbr yg mmpu aku tnjuk kt korg...yg len rhsie..
kpd Ainaa n Mira,tlg kmen ye...
kpd Fatin..ni je gmbr yg qeen rse best..hehe..=)

C u all again..big hug fr tddy bear~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...