Monday, November 29, 2010

Melompat lebih tinggi

Assalamualaikum sume,





lompat jgn x lompat..haha..


Ermm,arini aku nk share ngn korg sume slh 1 lgu yg aku mnat sgt..lgu ni jd lgu nostalgia aku since sek rendah lagi..haha..pd aku,lgu ni bnyk mengingatkan aku kt kwn2 yg joh dmata tp dkat d ati n kwn2 yg slalu ade kt skeliling aku..hehe..





SHEILA ON 7

Kita berlari dan teruskan bernyanyi 
Kita buka lebar pelukan mentari 
Bila ku terjatuh nanti, kau siap mengangkat aku lebih tinggi 

Seperti pedih yang telah kita bagi 
Layaknya luka yang telah terobati 
Bila kita jatuh nanti... kita siap tuk melompat lebih tinggi 


Bersama kita bagai hutan dan hujan 
Aku ada karna kau telah tercipta aaa aaaaaaaaa......

Chorus:

Kupetik bintang, untuk kau simpan 
Cahayanya tenang, berikan kau perlindungan 
Sebagai pengingat teman 
Juga sebagai jawaban 
Semua tantangan ........



Sebelum waktu memisahkan detikku, detikmu
Sebelum dewasa, menua, memisahkan kita, 
Degupan jantung kita akan selalu seirama 
Bila kau rindu aku ku...(back to chorus).....

~big hug fr cute tddy bear~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...