Sunday, April 10, 2011

Cinta???

Assalamualaikum,

love after married :)


Hye guys,

Masa aku tengah membasuh baju tadi (rajinnye...awek anak sapa ni..haha) tiba-tiba aku teringat balik beberapa benda yang pernah terjadi dalam hidup aku,actually more about love. Aku pun terfikir la sebenarnya umur kita aku yang sekarang ni sesuai ke tak untuk fikir pasal cinta,kahwin or anything else yang sewaktu dengannya.Abang aku cakap tak sesuai lah dik,belajar dulu. Tapi berdasarkan survey aku, rata-rata member aku ade garfield girlfiee or boyfiee.Kalau takde 'teman hidup' ni orang akan pandang pelik la,mula la cakap kita ni kolot la,bajet la ape la.Tak paham lah aku.

Tapi aku memang respect tahap dewa la kat boys yang tak ade girl/s or yang lebih tepatnya yang tak pernah ade gilr/s.Susah tau nak cari boys yang tak pernah bercinta ni.Selama hayat aku hidup ni, aku pernah jumpe sorang je.Tak tau la yang laen-laen tu kalau diorang tak nak cakap dengan aku kan.

Lagi satu, aku tak paham la boys yang cuba nak try awek tapi tak pandai nak mengayat.Agak-agak la der kalau nak try tu. Jangan lah guna taktik lama,refresh sikit minda tu.Girls pun dah boleh baca la idea lapuk korang tu.

p/s: post yang takde point.aku nak cakap bende laen sebenarnye tapi  tertulis laen pulak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...