Sunday, April 17, 2011

Gumaho

Assalamualaikum,


separuh dari beban ni dah berjaya di settle kan :)
Alhamdulillah,lepas beberapa lama menunggu akhirnya habis juga separuh bebanan yang aku tanggung selama ni.Baru tadi aku dah selamat settle kan practical exam.Alhamdulillah dapat projection yang agak senang la.Takde la sampai boleh jadi kurang siuman nak pikir.Lega sangat-sangat bila dah habis.Sekarang ni tinggal fokus untuk final je.


ala-ala rantai kita kan awak,penat google jumpa pun :)
Satu lagi,Aku bersyukur sangat-sangat sebab kawan aku dah balik semula dekat aku.Betul la apa yang orang kata there'a always a little pain behind every it's okay.Memang la reaksi dye macam takde apa-apa yang jadi tapi aku tau dalam hati mesti terluka walaupun sikit.

Awak,lepas ni kita dah tak nak sakitkan hati awak lagi.Kita tak nak awak masam muka lagi.Cukuplah 2 hari kita terseksa.Bak kata nuna,tu lah buat perangai lagi,padan muka.

Kita harap sangat kita berdua akan jadi kawan baek sampai bila-bila.Kita pakai rantai ni sampai bila-bila tau.Awak nak tau tak,masa kita tak tegur 2 hari lepas penyangkut rantai ni rosak.Pastu rantai ni asyik nak tercabut je.Macam tau-tau je kita ada problem.Walaupun sakit nak pakai sebab dawai dye dah terkeluar kita pakai jugak sebab bagi kita kalau kita cabut rantai ni maknanya terputus lah persahabatan kita.

Apa-apa pun,terima kasih sangat sebab boleh tegur kita balik.Kita tau sakit hati awak dah reda sikit.Tu yang awak tegur kita kan.Semalam memang kita nak nangis bila baca message awak.Tapi dalam hati je la kita nangis sebab time tu ramai orang kat bilik.Heeee.

p/s: kualiti post arini kurang memberangsangkan.tak sukaaa....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...