Saturday, April 30, 2011

gembira bersama bintangku :)

Assalamualaikum,

nak reti maen macam orang lain :(
(bulanbintang)


Hari ni sebenarnye aku nak cakap pasal semalam.Tapi...cop cop cop,aku nak cakap jugak yang sekarang ni aku dah ada kat rumah.Best pun ye sedey pun ye.Best sebab dah balik rumah la kan,sedey sebab da tak jumpa my bintang member-member lagi untuk lebih kurang 4-5 bulan akan datang.Huhu.


Okay,back to my main point.Aku nak cakap yang semalam first time aku main ice skate dengan member-member.Mula-mula aku tak nak sebab tak reti and malas,tapi dorang ajak jugak.So,aku pun pergi lah.Memang kekok giler kot jalan atas ice.Jeles tengok orang-orang yang reti maen tu.Tapi dah maen lame sikit macam dah ok sikit lah,but still tak laju.Macam budak baru belajar jalan pun ada.


Tapi ni sebenarnya cerita aku.Thanx a lot to my BFF sebab diorang bagi surprise yang memang aku tak sangka.Terkejut giler-giler bila aku nampak bintang aku.Kesian khai yang duduk sebelah aku kene tampar bertubi-tubi.~Biane~Aku memang tak sangka la dia nak pergi jugak.Then main skate same-same.Comey nye.Tulah hari yang paling happy bagi aku rasanya.Surprise yang sangat-sangat tak diduga.Dah,taknak cerita panjang-panjang sebab nanti ada yg muntah pulak.Haha.Rest of the story biar aku simpan je :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...