Friday, April 15, 2011

moody~

Assalamualaikum,


gambaran 99.99999% perasaan aku :(
Hai,


Hari ni mood aku bercampur aduk dah macam rojak.Sedih,terkilan,rase diri macam useless n macam-macam lagi lah.Yang pasti semuanya negatif.Dah habis satu paper untuk final tapi rase macam ape je.Aku rase teruk giler,tapi aku hope sangat boleh cemerlang untuk paper ni.


Anyway,mood aku memang tak ok pada batinnya,tapi aku cuba untuk ceria depan member-member.Ntah lah kan,susah nak cakap aku sedih sebab ape sebenarnya ke takde sebab.Tapi sebenarnye ade sebab.Haha,dah macam ayat k****g.


Hrmm,takpelah biar aku je lah yang rase ape yang aku rase sekarang ni.Nak tulis pun susah la.Cuma aku nak bertanya lah dan aku pun sedang berfikir salah ke kita nak kawan dengan orang yang menjadi pujaan ramai,orang yang diminati oleh orang tapi bukan boyfiee orang ye. 


p/s: blog aku ni memang takde input.saje suka-suka.heee...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...