Saturday, April 23, 2011

Smile :)

Assalamualaikum,

senyum sokmo :)
Hye guys,


Actually aku tak berape nak ade point la kan untuk post kali ni,cume aku nak cakap sikit la yang aku tak berapa gemar dengan insan-insan yang kalau tulis short form tu macam ni lah contohnye.


"Kau x rasew kew y dye tue x sukew kt kau",eh tak reti la aku nak cakap.

Tapi kesimpulannya macam tu lah.Kalau nak short form pun biarlah sopan santun sikit cik kak oi.*selalu nya girls lah yang suka tulis macam ni*.Jangan lah rosakkan bahasa sampai macam tu sekali.Aku lagi rela baca text kawan aku yang macam sifu tongga tu daripada baca text orang macam ni.Aku tak cakap la aku bagus sebab nobody is perfect,tapi cuma aku tak berapa berkenan la.Fikir sepuluh kali aku kalau nak buat menantu.Haha.Tapi itu hak masing-masing la kan.So,aku tak boleh nak cakap ape-ape.Cuma dapat cakap kat blog ni je lah.Macam mane nak jadi 'insan yang cemerlang' kalau tulis pun tak betul macam ni.Ish,ish,ish.


Takde kene mengena tau dengan orang-orang yang bace blog ni.Aku cakap ni pasal member kepada member aku yang kat Gurun  Sahara tu.Kalau ade yang terasa sorry sangat-sangat.


p/s: take 5 lepas baca ctu,wish me all da best :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...