Tuesday, March 29, 2011

Aku kembali normal

Assalamualaikum,


tibe-tibe rindu nak tengok cite ni...hehe..
Guys,


Aku rase beban yang aku tanggung selama ni dah semakin berkurangan.Heart beat aku pun dah kembali normal,blood pressure pun dah semakin stabil,parasympathetic system aku pun dah melaksanakan tugas dengan baek.Tapi ade satu je lagi yang tak ok.Neurons aku belum dapat berfungsi dengan baek.Masih belum adapt dengan persekitaran tak study.HAHA.Maklumlah sebelum-sebelum ni asyik dok mengadap buku je 24/7,mane tak nye.Terkejut neuron-neuron aku bile tibe-tibe aku tak bace buku.Heee.


Anyway,aku rase tadi macam not bad la aku kritik radiograph.Cume part kaki je aku macam blank,aku pun tak tau kenape.Padahal kaki la antara part yang senang.Menjajar-jajar jugak aku bercakap tadi,belasah je la.English tunggak terbalik pun aku tak heran dah yang penting aku dapat markah.


Tak sabar nak tunggu date aku esok pukul 3.00 ptg and date-date aku yang seterusnya.HAHA.


p/s:jangan biasakan tido lewat,tak baek untuk kesihatan :)
      

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...