Saturday, March 26, 2011

Bintang hatiku

Assalamualaikum,
i love star n i need a shining star in my life :)


Hye guys,


Tibe-tibe aku rase menyesal.Kenape la aku tak kenal kau dari dulu,i mean sejak masuk uni la.Aku rase sedey sangat.Tapi it's better la daripada aku tak kenal kau langsung kan.Thanx a lot kepada rumate aku yang telah memperkenalkan aku kepada kau.Aku suka sangat dapat jumpe kau 'Oldtown white coffee'.


Haha,serius giler berkesan.Pagi tadi aku cakap la kat member aku,aku takut tertidur je time test.Pastu dye pergi la buatkan aku air kopi tu.Buatkan tau special untuk aku.Aha.Aku pun minum la dengan penuh nikmatnye.Dan kesannya wow,amazing giler.Aku terkejut besar sebab aku tak ngantuk langsung walaupun sedetik,padahal malam tadi aku tido pukul 3 pagi.Selalunye kalu time-time test ni sure giler 1 jam pertama dah ngantok.Ok tipu je.Haha,memang la lepas ni aku akan minum kopi ni setiap pagi sebelum nak sit final exam nanti.


Moving to another topic,bekalan peluru M16 aku dah abes untuk hari ni sebab pagi td aku telah menggunakannye dengan sebaek mungkin.Senang giler la soalan,kenape la tak bagi yang lagi mencabar sikit.
WTF *no plat kereta sorong tukang kebun*.


Aku takde kerje buat mase ni,so aku nak listkan next date aku dengan cinta hatiku.HAHA...



27/3-hbu
28/3-anp.CTU & prktikal test 
29/3-verbal exam
30/3-test procedure, mcq
4/4-CTU
15/4-MCQ exam
17/4-practical exam


Aku harap date aku yang seterusnya ni membahagiakan.Aha.*merapu*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...