Thursday, March 24, 2011

Colurless,pointless,heartless and segala yang less less lagi

Assalamualaikum,
GUMAHO~
Hello-hello you all,


Hari-hari aku semakin indah kebelakangan ni.Ahaaa..kenape ye??? ade test berlambak-lambak pun boleh indah lagi ke?org giler je yang cakap macm tu.
*eh,mnkenye aku giler ke??? OMK!!!


Tadi ade satu bende jadi tau mase kat kelas anatomy,aku malu giler weyh.Hari ni hari last kitorang ade lecture untuk anatomy,and silibus last ni tajuk inheritance,cakap la pasal macam mane manusia ni terjadi so,so and so.Alah korang pun tau la kan belajar ape kalu dah tajuknye pun inheritance or reproduction.Aku malas nak cakap panjang.


But the main point yang aku nak cakap kat sini is,tadi lecturer cakap la susu yang terbaek kat dunia ni ialah susu ibu,then dye tanye yang kedua terbaek ape?


Dan aku pun dengan bersemangatnye dan dengan kuatnye,sebab dye ade sebelah aku (nak tunjuk la yang aku ni pay attention) cakap la GOD milk...then sume orang yang ade kat area aku duduk tu gelak giler2 doe.Dengan lecturer skali pandang aku and buat muka pelik...OMK!!! aku salah sebut.Aku nak sebut GOAT milk sebenarnya.Bapak r malu giler weyh.Naseb la bukan satu dewan dengar.Kalu tak lagi dabel triple malu aku.Jatuh terus water face aku depan mereka.Haha.


Okey-okey,tutup cerita yang tu.
Aku nak cerita lagi satu bende la,selama hayat hidup aku,aku tak pernah tau ape itu permainan yang dinamakan 'zero point'.Baru hari ni aku tau macam mane nak maen dye.Nampak sangat la aku ni tak memanfaatkan zaman kanak-kanak aku dengan sebaeknye.


Tapi aku nak cakap la,hari ni hepi sangat-sangat sebab dunia aku telah berputar kembali ke masa silam.*Cewah ayat.*Boleh pulak kan petang tadi kitorang memekak depan blok maen bende tu la ape name tadi, haa zero point.Lepas tu siap maen baling-baling selipar lagi,maen kejar-kejar.Dengan terjerit-jeritnye macam dah habis exam je gaye.Serius giler kitorang macam budak-budak,mengganggu ketenteraman awam.Lantak la ade kitorang kesah??? haha.Tapi kalu aku la dengar orang memekak macam tu memang aku sound dari atas.


Hoi!!! korang nak kene lempang dengan aku ke? haha.


Tapi tadi memang ramai kot yang tengok kitorang dari atas.Kitorang buat dek je.Malas nak layan.Sakit kaki-kaki sebab berlari atas batu-batu tak pakai kasut.Tapi takpe,heaven giler la.First time dapat maen-maen macam tu dengan member-member.Mengeratkan silaturrahim lah kononnye.Ahaksss.


Dah la tadi speaking macam ape je.Tension beb.Dengan anatomy lagi.Sori la sebab entry-entry aku akhir-akhir ni cakap pasal exam and test je.Maklumla sekarang ni sume orang tak termasuk aku dah mula selesema exam,lepas tu batuk-batuk exam,then last skali barulah demam exam.


Selamat berjuang para pelajar sekalian!
Yakinlah anda boleh...*semangat tak tentu pasal tibe-tibe*


p/s: buat abg kacak lagi macho yang tengah baru abes bace entry ni,thanx a lot n teruskan membace untuk mengekalkan kemachoan anda~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...