Sunday, March 27, 2011

Untitle

Assalamualaikum,



Wassup wussup,


Aku tak tau dah nak buat ape ni.Nak study dah takde mood dah sekarang ni,almaklumlah da pukul 1 lebih ni.Orang semua asyik diulit mimpi.Ade yang mimpi kawen dengan anak raja,ade yang mimpi tengah position patient,ade yang...Ok aku tipu..Aku je yang tak boleh nak tido ni.


Internet laju pulak malam ni,da tak macam siput sedut,so aku layan lah ceramah-ceramah ustaz kazim.Ni pun kira belajar jugak la kan sebab tadi ustaz cakap ade 4 golongan orang yang menuntut ilmu.First,guru,2nd pelajar,3rd pendengar & last one orang yang menyukai 3 golongan orang di atas.So,aku nak jadi pendengar lah sekarang ni.Walaupun tak bukak buku,aku still belajar.Yelah nak tambahkan ilmu pengetahuan tentang agama islam.


Aish,macam ustazah pulak,HAHA.Tapi aku tak keseorangan malam ni.Seperti dua tiga hari lepas ,aku ditemani oleh abg macho.*puji sikit tapi memang betul la*.Terima kaseh sebab teman saye.Saye tak keseorangan malam ni :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...