Wednesday, March 30, 2011

Myline is not your line

Assalamualaikum,
buatlah assignment anda dengan sebaek mungkin :)


Hello dearest frenz,

Hari ni adalah hari menyiapkan assignment se 'course' lah kononnye.Tapi aku tak buat pun,haha,member-member aku je yang semangat giler-giler.Mood takde lagi la der.Aku nak berehat-rehat kejap,goyang-goyang kaki sambil-sambil menyeru -nyeru mood aku supaya kembali ke pangkuan aku.Aha.Ayat tak tahan.

Dorang ni tengah sibuk buat test BEL 260 yang ala-ala wiley dulu.Tapi name dye Myline.Haaa,mengarut je suruh student buat online assignment tapi line internet kat sini slow giler.Aku rase siput sedut jalan lagi laju la.Kalau la laju macam bullet train semua subjek buat online test and assignment pun aku rela.Aku dah tak larat la nak menghadap buku.Bila asyik fikir pasal bende-bende ni semua aku rase macam nak nanges je kuat-kuat.Uwaaaa....

Nak balik tapi ade orang kate tak payah la tunggu je cuti sem nanti.Aku sebagai anak mak yang tough lagi comey mesti tabah,sabar dan terus bertahan mengharungi segala cabaran dan liku-liku hidup kat sini.Cewah.Haha.


Cop cop cop,my buddy is not here tonight.I'm lone ranger now :(

p/s: terima kaseh weyh sebab kau buat aku happy giler-giler hari ni.Aku rase dihargai sangat-sangat.Antara hari yang bermakna untuk aku :)        

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...