Tuesday, March 22, 2011

Live to love life :)

Assalamualaikum,


ahaaa..jangan sampai aku jadi macam ni sudaa...


Halu2 guys,

Sekarang ni tepat jam 1.55 pagi.Mata aku pn tak mengantuk sebab nye tadi aku da belasah tido dari petang sampai maghrib.Ish3..teruk betul la anak dara macam ni.Tapi nak buat macam mane,malam semalam da la tak tido fikir & bace kritik punye pasal.Last-last tengok soalan dye ok la.Naseb tak susah sangat.Kalau tak boleh pengsan sambil tergolek-golek sekejap aku tadi.

Aku mengupdate blog aku ni sebab ade orang yang telah menyuruh meng encourage aku.Heeee.Sebenarnye aku pun tak tau nak tulis ape,so aku nak bercerita la tentang perjalanan hidup aku smenjak dua menjak tiga menjak ni.Hahaha,entah pape je kan.Takpe la daripada takde bende nak tulis baek aku meluahkan perasaan kat sini.Nanti bile boring2 boleh la bace balik then gelak2 sorang2 sebab ape yang aku tulis ni sebenarnye kelakar.Hahaha,aku memang suke gelak.~LOL~

Ermmm,semenjak masuk sem 2 ni,life aku da jadi laen.Da la tak duduk dengan rumate lame,rase macam pelik je.Kelas pulak ok2 je,tapi yang tak tahannye 2-3 minggu ni asyik test je.Fulamak,bapak r.Boleh pecah kepala otak kitorang.Kalau seminggu 1 test takpe la jugak,boleh consider lagi,ni tak, seminggu tu boleh kate hari2 ade test.Waaaaaa....aku rase nak menjerit je kuat2.Tension kot...ni yang tetibe maaakkkknak baliiikkkk.....

Member2 aku sume da tak tahan,tapi nak buat macam mane.Nak ke taknak kitorang dah takde pilihan laen.We need to go through,sampai titisan darah terakhir.Jihad ni,tak dapat pegi perang jihad cara ni pun cukup la.Ni je yang mampu.

Esok pun aku ade test lagi.Fizik & maybe BEL kot,tak sure lagi.Nak bace fizik ni pun 1 hal lagi.Dok bukak tutup lecture notes dari tdi.Bacenye tak jugak.Last2 online.Haha,bnyk sangat nak kene bace.Mule2 satu lecture note je,eh tetibe boleh maen tambah2 pulak sampai jadi 3,siap kene bukak buku lagi.

Uwaaaaaa....ni yang rase macam nak lari je keliling kolam2 yang ade kat sini,lari non-stop sampai pengsan.Esok dapat MC tak payah pegi kelas.Tak tahan kot,kalau la boleh nak cepatkan mase aku nak buat je test hari2 sampai habes then sambung final then boleh balik rumah awal sikit.Tu kalau boleh la,tapi harapan la kan.Kalau dekan ke VC ke bapak aku,dah lame aku jadi S/U dye tolong arrange kan jadual kelas ni.Pastu subjek2 yang aku rase takde kaitan dengan kos2 yang ade tu aku black list kan.Sebagai contoh,kos aku ni sebenarnye tak payah belajar fizik pun takpe,so aku akan buang awal2 dari list.Haha.

Eh,dah la tu mengarut sampai ke mane ni.Naseb la masih kat bumi lagi.Kalau dah sampai bulan ke marikh ke musytari ke haaaa memang aku tak amek test la esok.Dah,dah,dah aku nak sambung study balik ni.Study sorang2 je,takde teman,takde pulak orang online.Kalau ade boleh la berchit chat sambil study.Hehe.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...